Ako takmer pri všetkom začať je polovica úspechu

11. feb, 2021 | blog

Za posledné desaťročie sa produkcia obsahu dramaticky zmenila s popularitou videí. Denne sa sleduje viac ako 500 miliónov hodín videí na YouTube a do roku 2020 bude podľa prieskumu spoločnosti Cisco 82% internetového prenosu generovaných videom. Z prieskumu tiež vyplynulo, že 80% používateľov uprednostňuje napríklad sledovanie audiovizuálneho obsahu pred čítaním textu online. Takže ak sa snažíte zaujať ľudí relevantným a pútavým obsahom, cestou je video.

1. Ľudia radšej pozerajú a počúvajú, ako čítajú

Čo ak nemáte predstavu, ako začať? Základom je chcieť 🙂 Vždy je dobré sa učiť nové veci a internet je predsa plný postupov, ako si svoj vizuál obohaťiť o prvky, ktoré upútajú oko vašeho zákazníka. André Wendler, marketingový manažér pre strednú Európu spoločnosti InVideo, ktorá umožňuje používateľom ľahko a rýchlo vytvárať videá vo vysokom rozlíšení pre akýkoľvek formát digitálnych médií.

2. Poznajte svoje publikum

„Najlepší nápad, ako začať s tvorbou videoobsahu, je vedieť, pre koho to urobíte,“ hovorí Wendler. „Páči sa mi myšlienka spoznávania verejnosti, pretože z týchto poznatkov môžem pripraviť obsah pre príslušné témy pre nich (alebo pre ďalších ľudí, ktorí nás ešte nepoznajú, ale majú rovnaké vlastnosti ako naši diváci). ). Vďaka témam, ktoré majú pre moje publikum zmysel, sa mi darí ich zapájať a priťahovať ďalších ľudí, ako sú oni, čím zvyšujem moje návštevy, “dodáva.

3. Nevieš, kde začať?

Tvor otázky Teraz, ak ste úplne stratení v tom, aký typ videoobsahu vyrábať, položte otázky. Vezmite to na sociálne médiá a spýtajte sa publika, čo chce a potrebuje. Okrem toho je rovnako dôležitý aj prieskum trhu. Existujúcim obsahom prispôsobte formát videa alebo upravte zaznamenanú prednášku, napríklad v menších videách, ktoré sú dobrou alternatívou na začiatok.

4. Ako začať s video obsahom

Každá videoplatforma má svoje zvláštnosti, ale dôležitý je obsah a pre správnu platformu použijete správnu veľkosť. Napríklad príbehy na Instagrame musia byť dlhé sekundy, zatiaľ čo videá na YouTube môžu trvať od piatich minút do hodín, v závislosti od publika / hĺbky / hustoty obsahu. „Keď premýšľame o stratégii, je super kombinovať krátke videá, aby ste získali pozornosť, s dlhšími a hlbšími videami, ktoré vzdelávajú publikum,“ hovorí Wendler. 5. Ukážte svoje videá Tento tip je čudný, nech už natáčate akýkoľvek typ videa, neskrývajte ho pred zvyškom sveta. V závislosti od vašich cieľov a publika si môžete zvoliť distribúciu svojich videí na rôzne platformy. Ak hľadáte video marketing, môžete svoje videá na Facebook, Twitter, Instagram alebo YouTube posielať ako bežné príspevky alebo cielené reklamy. Dobrá úprava je navyše pre vaše publikum zaujímavejšia ako to, kde bude video. V tejto fáze procesu sú nevyhnutné nástroje, ako napríklad InVideo. 6. Zapojte svoju komunitu Namiesto toho, aby ste boli posadnutí počtom zhliadnutí svojich videí, zamerajte sa na získavanie vedomostí alebo pomoc cieľovému publiku. „Na dosiahnutie výsledkov pomocou videí neexistuje žiadny spôsob: jedná sa o kombináciu kvality obsahu s frekvenciou vykonávania. Vďaka tomu budete môcť vybudovať angažovanú komunitu ľudí s podobnými názormi, “uzatvára André. 7. Zachovajte pokoj Vytváranie vysokovýkonných videí si vyžaduje čas a úsilie. Ale ak máte správny plán obsahu videa a preukážete trochu kreativity, môžete využiť jeho potenciál na tvorbu inšpiratívnych klipov a povzbudiť ľudí, aby ich sledovali.